تصفیه آب صنعتی

TAMADONARIA.COM5

یک موضوع مهم در زمینه دستگاه تصفیه آب صنعتی تا به حال به این فکر کرده اید که چرا پاییز و زمستان فصل سرما چرا تولید آب ممبران کم میشه یا اینکه کلا تولید آب ممیران قطع میشه یا کلا ممبران خراب میشه ؟

شاید تا به حال کسی به این موضوع پی نبرده که چرا در فصل سرما و زمستان یک دفعه چرا تولید آب ممبران دستگاه کم میشه یا اینکه کلا ممبران کپ میکنه یا بلعکس چرا در جاهای گرمسیر یا جاهایی که دستگاه تصفیه آب صنعتی در معرض گرما بالا یا در معرض گرمای بالای آب های زیر زمینی قرار میگیره چرا ممبران دستگاه افت فشار تولید آب یا یکدفعه خراب میشه ؟

راز این موضوع در این است که در هنگام تولید ممبران در شرکت سازنده مثلا فیلمتک آمریکا یا CSM کره درجه حرارت عملکرد آب خام ورودی ممبران روی آن درج شده است مثلا حداقل دما حداقل دما ۱۰c یاحداکثر دما ۵۰c باید باشه و در موقع طراحی و ساخت دستگاه سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی توجهی به این موضوع نمیکنه یا خریدار در موقع خریدن دستگاه از این موضوع بی خبر است و هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارد.

(آب خام ورودی آبی که قرار است تصفیه شود ) سرمای بیش حد مجاز آب ورودی و گرمای بیش از حد مجاز آب ورودی یا آب خوراک دستگاه باعث از بین رفتن تمام غشاهای نانویی می شود و این مسعله باعث از بین رفتن یا افت فشار عملکرد دستگاه در زمان تصفیه می شود در برخی از مواقع با کنترل دما در آب ورودی می توان این موضوع را حل کرد و تولید ممبران را بالا برد و در برخی از مواقع به علت عدم آگاهی اپراتور های دستگاه تصفیه آب صنعتی با مواد شستشو ممبران را احیا می کنند که این موضوع باعث از بین رفتن ممبران می شود.

طراحي و ساخت دستگاه تصفيه آب براکيش واتر جهت مقطر سازي آب چاه براي مصارف صنعتي وآشاميدن تصفيه آب چاه حذف نيتريت و نيترات وسختي کل و جامدات محلول در آب و استاندارد نمودن آن براي آشاميدن و آب مقطر دستگاه براکيش واتر يا تصفيه آب صنعتی لب شور

آبهاي شور چاه و آب شور زمينهاي خشک کويري و آبهاي جاري شوررابا براکيش واتر ميتوان تصفيه نمود . تصفيه آب لب شور تا TDS 8000 هزار را با نيترات ۱۰۰ و PH 8.30 را که ميشود با دستگاه براکيش واتر يا تصفيه آب لب شور تصفيه نمود.

سختيهاي بالاي ده هزار را با براکيش واتر نميتوان تصفيه نمود سختيهاي بالاتر ازTDS 10000 هزار را با دستگاهاي پيشرفته تر نیمه دریایی یا دریایی ميشود طراحي و به بهره برداري رساند و در چرخه توليد و صنعت تولید آب آشاميدن و آب مقطر و صنعتی که ميتوان از اين دستگاه استفاده کرد آبهاي چاه و زير زميني از لحاظ املاح شیمیایی و فیزیکی و میکروبی خيلي باهم تفاوت دارند و همه نقاط ايران با هم برابر نيستند.

بهترين راه کار براي آبهای خیلی سخت قبل از تصفیه آب صنعتی نصب سختي گيرفيلترهاي آنيوني و فیلتر های کاتیونی و سیستم های گند زدایی کلر و ازن ژنراتور براي قبل از دستگاه تصفيه آب است در برخي از مواقع فيلتر کاتيون؟ کاتيونهاي بالاي موجود در آب (کلسيم – منيزيم – پتاسيم – منگنز و غيره …….) نيز اگر در آب بالاتر از حد مجاز باشد قبل ازدستگاه تصفيه آب صنعتی براي راندمان آب توليد و همچنين کمک کردن به دستگاه تصفيه آب صنعتی بهترين روش استفاده ازسختي گيرفيلتر رزينن کاتيوني و انیونی و شنی است .

طراحی و ساخت دستگاه شستشوی ممبران CIP اتوماتیک با دریافت برنامه شستشوی هفتگی و ماهیانه برای CIP ممبران های دریایی و نیمه دریایی و لب شور با قیمت مناسب برای تصفیه آب صنعتی

قبول سفارشات CIP و شستشوی ممبران های تعداد بالا با دستگاه CIP اتوماتیک با قیمت مناسب و در انواع دما های مختلف شستشوی ممبران و انواع مواد های شستشوی قلیایی و اسیدی برای انواع ممبرانهای دریایی و نیمه دریایی و لب شور آب چاه ۰۹۱۲۱۴۳۵۲۲۹ یونسی تصفیه آب صنعتی

گروه صنعتی و بین المللی تمدن آریا

WWW.TAMADONARIYA.COM